August 22, 2011


Aku suka tengok perempuan pakai maxi skirt lepas tu dengan tali pinggang halus halus, lepas tu blaus longgar. Aku suka tengok perempuan pakai winged eyeliner. Aku suka tengok perempuan pakai kemeja dengan t-shirt, lepas tu ikat kemeja tu. Aku suka tengok perempuan pakai tapered pants dengan tucked in shirt. Aku suka tengok perempuan pakai pashmina longgar longgar. Aku suka tengok perempuan yang free hair. Aku suka tengok perempuan kurus dan paha kecil. Aku suka tengok perempuan tetek besar hahahaha. Aku suka tengok perempuan pakai kebaya. Aku suka tengok perempuan pakai jam. Aku suka tengok perempuan pakai nail colour warna warni. Aku suka tengok perempuan pakai braces. Aku suka tengok perempuan pakai tudung labuh. Aku suka tengok perempuan pandai main piano. Aku suka. Aku suka.

Aku tak suka tengok perempuan pakai multi-coloured inner yang berlapis lapis yang bersilang. Aku tak suka tengok perempuan pakai tudung tapi pakai legging. Aku tak suka tengok perempuan pakai multi-coloured eyeshadow. Aku tak suka tengok perempuan taip mesej guna perkataan eww eww. Aku tak suka tengok perempuan pakai blusher macam clown. Aku tak suka tengok perempuan gemuk tapi pakai baju ketat ketat macam nangka busuk. Aku tak suka. Aku tak suka. Hahahaha.